פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

65e0056d12aba862837f0f2d1f4ef8d2

אורבן צ'ויס לחתולים-Urban Choice

אורבן צ’ויס אוכל לחתולים,אורבן צ’ויס לחתול,Urban Choice,אוכל לחתול אורבן,אורבן לחתול,אורבן דגים,אורבן סלמון,אורבן לחתול סטרילייזד

אורבן צ’ויס סדרת מזון בריא, מזין ומלא באהבה, המותאמת לחיים האורבניים ומבינה את הצרכים הייחודיים של הכלבים והחתולים בקצב החיים של העיר הגדולה.

בטבע הם ציידים, אבל הכלבים והחתולים בעיר צדים בעיקר בין המיטה לספה ועדיין חשופים לנזקי העיר: רעש שגורם לסטרס, זיהומים המזיקים לעור ולפרווה ומשקל עודף שעלול לגרום למחלות נוספות. סביבת החיים השתנתה והצרכים שלהם שונים מבעבר ולכן התזונה שלהם צריכה להשתנות בהתאם.
הכלבים והחתולים בעיר זקוקים לתזונה אורבנית, שתתאים לצרכים המודרניים שלהם ותזין אותם בוויטמינים המדויקים שישמרו על חיוניות.
אורבן צ’ויס הוא מותג שמכיר את החיים העירוניים ומבין את הצרכים הייחודיים של הכלב והחתול שלך, מגיב לטרנדים ומספק להם את איכות החיים המיטבית בקצב החיים המסחרר של העיר הגדולה.

אורבן צ’ויס פותח ע"י צוות וטרינרים ותזונאים מובילים מאירופה וישראל, ומבוסס על רכיבים שתרומתם מוכחת ועל ניסיון של מעל 40 שנה ביצור מזון לחיות מחמד.
כל מתכוני הסדרה נבדקו אצל מגדלים מובילים בישראל ובמכוני מחקר בחו"ל.

אורבן צ’ויס | Urban Choice אוכל לחתולים | אורבן צ’ויס אוכל לחתולים | Urban Choice | אורבן צ’ויס ביקורת | אורבן צ’ויס מזון לחתולים

לחצו כאן למידע נוסף על מגוון המזונות של אורבן צ’ויס Urban Choice

 

אנחנו אורבן צ’ויס, עם תשוקה לבעלי חיים ולמדע. אנחנו לא רק מבינים את הצרכים של חיית המחמד הממוצעת, אלא באמצעות מחקר מעמיק ופיתוח אינטנסיבי וכמה מהתזונאים והמדענים הטובים ביותר, פיתחנו הבנה אמיתית של הצרכים של חיית המחמד החיה בעיר הגדולה.

מציאת הנוסחה הנכונה לא התרחשה בן לילה. זה התחיל בהבנה שבדיוק כמונו בני האדם, החתול והכלב בעיר גדלים אחרת. חמושים בצוות הטוב ביותר של מדענים ותזונאים, יצאנו למסע של שנים של מחקר שנכנס לנוסחה המנצחת שלנו. אורבן צ’ויס תוכננה בקפידה כדי לעזור להתגבר על הבעיות העומדות בפני כלבים וחתולים העירוניות המודרניות, החל מעיכול, דרך חרדה, לבריאות כפותיהן העירוניות וכל מה שביניהם.

מרכיבי המזון שלנו כוללים פסיפלורה להפחתת מתח ואנתמיס נוביליס מיובשת, אבץ מגן על כפות רגליים, ואיזון קפדני של שומן ופחמימות עוזרים להילחם בהשמנה.

התוצאה הסופית היא פורמולה מעוצבת היטב שעונה באמת על הצרכים התזונתיים של הכלב והחתול בעיר שלכם, נותנת לכם שקט נפשי בידיעה שמקבלים מענה לצרכי חיית המחמד שלכם, ומאפשרת לכם לטפל באהובים שלכם.

 

נוסחת ההגנה היומית שלנו מקיפה את שלושת עמודי התווך של תזונה בריאה לחתול שלכם:

משקל אופטימלי
הנוסחה שלנו מספקת את האיזון הטוב ביותר בין חלבון, שומן ופחמימות, ועוזרת לחתול לשמור על המשקל המתאים בדיוק לו או לה. לא רק זה, אלא שכל מנה של אורבן צ’ויס מועשרת ב-L-Carnitine ובסיבים תזונתיים כדי לסייע בשליטה במשקל.

תכונות מרגיעות
פורמולת אורבן צ’ויס מועשרת במגוון מרכיבים ייחודיים, ביניהם קמומיל, פסיפלורה, SD3, חיידקים פרוביוטיים ועוד. סיוע לגוף החתול להתמודד עם הקצב הקדחתני של העיר תוך שמירה על תחושת רוגע כללית.

כדורי פרווה אצל חתולים HAIRBALL CONTROL
אורבן צ’ויס מזון לחתולים, מכיל רכיב העושה שימוש במנגנון ספיגה ייחודי המסייע בהפחתת כדורי שיער במעיים. בנוסף, הפורמולה כוללת אבץ וחומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 ו-6, החשובות לשמירה על פרווה בריאה ומסייעות בהפחתת הנשירה.

עם אורבן צ’ויס אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם נותנים לחתלתול העיר שלכם בדיוק את מה שהוא צריך ומגיע לו.

תוצאות: 7
בחרת לסנן לפי: אורבן צ'ויס לחתולים-Urban Choice
נוספו לאחרונה

אנו מעבדים את המידע האישי שלך כדי למדוד ולשפר את האתר והשירות שלנו, כדי לסייע לקמפיינים השיווקיים שלנו ולספק תוכן ופרסום מותאמים אישית. למידע נוסף עיינו בהודעת הפרטיות מדיניות הפרטיות שלנו