פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מתקני גירוד לחתולים

מה זה עמוד גירוד לחתול?
עמוד גירוד הוא בדרך כלל עמוד עץ אנכי מכוסה בסוגים שונים של חומר. חומר זה מציע עמידות לטפרים של החתול, מה שהופך את תהליך הגירוד למספק עבורם.

עמודי גירוד לחתולים מגיעים בצורות ובגדלים שונים. כמה עמודי גירוד הם עמודים אנכיים פשוטים על בסיסי עץ מלא. אחרים יכולים להיות מעוצבים כקקטוסים או טירות – כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו, למעשה. הם יכולים גם להיות מחוברים אליהם פלטפורמות אופקיות ברמות שונות עבור החתול שלכם כדי שיטפס וינוח עליהם.

למה חתולים מתגרדים?
אתם אולי תוהים למה כל הגירודים. ישנן סיבות רבות מדוע חתולים אוהבים להתגרד: זה שומר על הטפרים שלהם במצב טוב, זה עוזר להם לתקשר איך הם מרגישים, במיוחד אם משהו מלחיץ אותם. גירוד של חתולים הוא גם דרך עבורם לסמן את הטריטוריה שלהם או למשוך את תשומת לבכם. זו הסיבה שמתקן גירוד הוא לעתים קרובות רעיון טוב עבור המגרד הקטן במשפחה. ויעזור לשמור על בטיחות הרהיטים והשטיחים שלכם.

כמה גבוה צריך להיות מתקן גירוד לחתול?
כשאתם בוחרים את מתקן הגירוד הטוב ביותר לחתולים, אתם יכולים ללכת למפואר ככל שתרצה. אתם יכולים לבחור עמוד אנכי פשוט או שאתם יכולים להחליט להתקין טירה קטנה שהחתול שלכם יכול להסתובב בה בזמן שהיא מתגרדת, עם במות עליהן היא יכולה לנוח.

עם זאת, חשוב לוודא שמתקן הגירוד אינו קצר מדי. חתולים אוהבים למתוח את גופם כלפי מעלה כשהם מתגרדים, ומפעילים את כל השרירים שלהם. אם המתקן גירוד קטן מדי, זה עלול למנוע מהם להתאמן ולפיכך יתרון בריאותי חיוני של גירוד. חתולים גם יאבדו עניין במתקני גירוד קטנים בקלות.

לפיכך, עמודים גבוהים יותר מאורך החתול הם עמודי הגירוד הטובים ביותר לחתולים. זה יאפשר לחתול לטפס כשהיא מתגרדת ונושכת, ונותן לה אימון מלא. ודאו שהבסיס על עמודים כאלה יציב, ושאין סכנה שהוא ייפול כשהחתול שלך עליו.

מתי כדאי לחדש עמוד גירוד לחתול?
מחליפים עמוד גירוד ברגע שהחתול שלכם קרע את החומר כך שהוא כבר לא נותן לה יותר סיפוק. כמה עמודי גירוד, כמו אלה העשויים מקרטון, יצטרכו להיות מוחלפים בחדשים לעתים קרובות למדי.

ניתן פשוט לחדש פמתקני גירוד אחרים. במקרה של חבל סיסל, בד סיסל ושטיח, אתם רק צריכים להחליף את החומר על עמוד העץ.

איפה כדאי לשים עמוד גירוד לחתול?
בתוך הבית: כאשר חתולים מתגרדים, הם מטילים את הריח שלהם על העמוד ובכך מסמנים אותו כחלק מהטריטוריה שלהם. הגירוד עצמו הוא חלק מתהליך סימון הטריטוריה של החתול. לפיכך, עמודי הגירוד הטובים ביותר לחתולים ממוקמים בתוך הבית, ולא בחוץ.
הניחו אותו ליד המקום שבו החתול שלכם כבר מתגרד: אם לחתול שלכם כבר יש מקום ספציפי שבו היא אוהבת לגרד, מקמו את המתקן גירוד ליד הנקודה הזו או מעליו. זה יפנה את תשומת לבה למתקן ויחסוך את השטיח והרהיטים שלכם מנזק נוסף.
הניחו אותו במקום בטוח: חשוב שעמוד הגירוד לא יהיה ליד כל פינות חדות שיכולות להזיק לחתול בזמן שהיא מטפסת או קופצת. קצוות דלפקים או פינות שולחן עלולים להזיק לחתול שלכם.
מקומות עליונים: ליד המיטה או השירותים של החתול נמצאים לעתים קרובות מקומות טובים למקם עמוד גירוד, מכיוון שחתולים מסוגלים לשלב את הפעילויות שלהם בחלל אחד. ליד הספה יש גם מקום טוב, שכן יש חתולים שאוהבים לסמן את הריח שלהם על רהיטים. בדרך זו, הם יכולים להיות קרובים אליך תוך כדי התמכרות לאינסטינקטים שלהם.

קרטון גירוד לחתול | משטח גירוד לחתול | עמוד גירוד לחתול | מתקן גירוד גבוה לחתול | מתקן גירוד קומות לחתול

תוצאות: 32
בחרת לסנן לפי: מתקני גירוד לחתולים
יצרן
FLAMINGO(10)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:

אנו מעבדים את המידע האישי שלך כדי למדוד ולשפר את האתר והשירות שלנו, כדי לסייע לקמפיינים השיווקיים שלנו ולספק תוכן ופרסום מותאמים אישית. למידע נוסף עיינו בהודעת הפרטיות מדיניות הפרטיות שלנו