פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

7a990bd7240ea779d6671670c3a045a1

אוריג'ין מזון לכלבים-Orijen

אוריג’ן מזון לכלבים עם מרכיבים הטריים ביותר!

למה מרכיבים טריים חשובים?

המחקר שלנו מראה ששימוש במרכיבים טריים או גולמיים מהחי באוכל מביא לעיכול חלבון גבוה אצל כלבים. זו הסיבה שאנו כוללים שפע של מרכיבים טריים או גולמיים מהחי בתזונה שלנו, מכיוון שאנו מאמינים שהכוח של חומרים מזינים מבוססי מרכיבים עוזר לכלב ולחתול שלכם לשגשג באמת.


ללא חיטה, תירס, אורז, טפיוקה,
בידוד חלבון צמחי או תרכיזים

לשחרר את הפוטנציאל המדהים שלהם לשגשג

הזינו את חיית המחמד שלכם לכל החיים של הרפתקאות עם אוכל מדהים ככל שיהיה. כפסגת התזונה המתאימה מבחינה ביולוגית, ברגע שאתם וחיית המחמד שלכם תראה את ההבדל המדהים ב-ORIJEN, לא תחזרו להאכיל במזון אחר!

אוריג’ן מזון לכלב | אוריג’ן אוכל לכלב | אוריג’ן | Orijen | אוריג’ן אוכל טבעי לכלב | אוריג’ן מזון טבעי לכלב

 

המרכיב שלנו ORIJEN

מזון לכלב אוריג’ן עשוי רק מהמרכיבים הטובים ביותר, וכל שלב של גיבוש כל דיאטה מפוקח ומבוקר מתחילתו ועד סופו. המרכיבים שלנו נבחרים להיות מזינים, כך שהכלב שלכם ישגשג.

מה המשמעות של טרי או גולמי?

כל שקית של מזון אוריג’ן עמוסה בחומרי גלם טריים כדי להבטיח את הערך התזונתי והטעם הגבוהים ביותר, הדורשים פחות תוספת בתזונה שלנו.

טרי: המרכיבים הטריים שלנו משתמשים בקירור כשיטת השימור היחידה.

Raw: חומרי הגלם שלנו קפואים בשיא טריותם.

עובדה: יש לנו יותר מ-25,000 רגל מרובע של אחסון קר במטבח שלנו בקנטאקי כדי לאכלס את המרכיבים הטריים והקפואים שלנו לפני שעושים בהם שימוש במזון של אוריג’ן.

כל המזונות של אוריג’ן מכלים 95%-85% מרכיבי בעלי חיים איכותיים ברמת פרימיום.

בשר מגידול חוות

הבקר, הביזון והכבש שלנו מגיעים מבעלי חיים שגדלים בדרך כלל בחוות שבהן הם מטופלים על ידי חקלאים שמבטיחים שהם מקבלים את התזונה המתאימה. בשרי הפרימיום שלנו עשירים בחלבון ומהווים מקור טבעי לחומרים מזינים חיוניים שהכלב שלכם זקוק לו.


תרנגולות חופש והודו חופש 

העוף והתרנגול הודו שלנו אינם מאוכסנים בכלובים והם מסוגלים לנוע ברפת ללא גישה חיצונית. הם נקיים מאיום הטורפים ויש להם גישה למים נקיים ומתוקים ולאוכל 100% מהזמן. עופות הפרימיום המשמשים במזון לכלבים של אוריג’ן עמוסים בחלבון מן החי שהכלב שלכם צריך.


ביצים

הביצים שלנו מגיעות מתרנגולות שגדלות ברפת. תרנגולות אלו חופשיות להסתובב בבית התרנגולות, להתיישב על מקומות לינה ולהטיל ביצים בקנים. ביצים איכותיות אלו מספקות מקור נהדר לחלבון לכלבים מכיוון שהן כוללות חומצות אמינו חיוניות להן הם זקוקים.


דגים שנתפסו בטבע או מגדלים בחווה בהשגחה קפדנית

אנו פועלים במרץ לבניית שותפויות עם דיג ברחבי העולם, כדי לספק לנו מערך דגים באיכות גבוהה ועשיר בחומרים מזינים. זה כולל גם דגים שנתפסו בטבע וגם דגים שגודלו בחווה בהשגחה קפדנית. המיקוד העיקרי שלנו הוא להשיג דגים שיוסיפו חלבונים חיוניים ושומנים בריאים לתזונה מאוזנת בכל מתכון שאנו מכינים עבור הכלב שלכם.

15%

פירות, ירקות
וצמחים

בנוסף למרכיבים האיכותיים מהחי הנארזים במזון של אוריג’ן לכלב שלנו, דיאטות אוריג’ן מכילות גם פירות, ירקות וחומרים בוטניים איכותיים שמקורם בשותפים שאנו סומכים עליהם. מרכיבים אלה מתווספים מתוך מחשבה על בריאות הכלב שלכם, והם מספקים מקור לחומרים מזינים. אנו מוסיפים גם ויטמינים ומינרלים חיוניים, חומרים משמרים טבעיים ופרוביוטיקה.

אוריג’ן מזון לכלבים ללא דגנים עם אחוז חלבון מהחי גבוה במיוחד.

 

תוצאות: 9
בחרת לסנן לפי: אוריג'ין מזון לכלבים-Orijen
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:

אנו מעבדים את המידע האישי שלך כדי למדוד ולשפר את האתר והשירות שלנו, כדי לסייע לקמפיינים השיווקיים שלנו ולספק תוכן ופרסום מותאמים אישית. למידע נוסף עיינו בהודעת הפרטיות מדיניות הפרטיות שלנו